onsdag 21 juli 2010

Gift

Det var en bra dag igår!

Mycket trevligt umgänge med Kungsholmskompisen. Lunch och fika och promenad. Och bra samtal. Som vanligt. Jag vet vad det är som är så bra med att träffa vänner - man bekräftar varandra hela tiden. HELA tiden. Varenda tanke bekräftas liksom. Man finns. För även om man inte hela tiden håller med om det den andra säger så noteras det man tänker. Utvecklas till nåt annat spännande. Det gillar jag!

När jag kom hem drack P och jag en halvflaska skumpa för att fira våra fem år som gifta. Sen åt vi på East. Asiatisk mat är nog det bästa! Vi hade tänkt gå till Arirang, men de har sommarstängt ...

Promenerade hela vägen från Stureplan - det var perfekt sommarväder och underbart skönt. Använde inte ens medhavda extratröjan.

Sen hostades och snarkades det tills jag sa till P att gå nån annanstans och sova. När klockan var halv fem somnade jag äntligen.

Så - en dålig start på namnsdagen.

Inga kommentarer: